Un estudi demostra que els instituts que comencen classes més tard aconsegueixen millors resultats i estabilitat dels seus alumnes, atès que el cicle de son dels adolescents els empeny a anar a dormir tard.
Una jove estudiant que patia cada matí quan li sonava el despertador, la Jilly Dos Santos, ha aconseguit a través d’una insistent i enginyosa campanya des de l’institut, el Rock Bridge de Columbia (Estats Units), catapultar el debat sobre la necessitat de retardar l’entrada als centres educatius dels adolescents. La batalla de la Jilly, tot s’ha de dir, ha coincidit amb la presentació d’un estudi de la Universitat de Minnesota que demostra que els alumnes que entren a l’institut més tard de les 8.30 h presenten múltiples millores, que van des dels resultats acadèmics fins a la major estabilitat mental.
Llegir més: http://diarieducacio.cat/lhora-dentrada-a-linstitut-afecta-els-resultats-dels-adolescents/
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Si t'agrada aquesta entrada, deixa'ns un comentari!!